Huippumoodi podcast

Jakso 1: Peruskestävyysharjoittelu

Podcastin ensimmäisessä jaksossa käsitellään peruskestävyysharjoittelua. Asiantuntijana toimii maastohiihdon sekä huippu-urheilun asiantuntija Toni Roponen. Hyppää mukaan mielenkiintoiseen jaksoon!

Jakso 2: Polkujuoksukilpailuun valmistautuminen

Jaksossa ääneen pääsee Huippumoodin polkujuoksuvalmentaja Pekka Kauranen. Jakson pääteemana on polkujuoksukilpailuun, -sekä tapahtumaan valmistautuminen.

Jakso 3: Vauhtikestävyysharjoittelu

Podcastin kolmannessa jaksossa käsitellään vauhtikestävyysharjoittelua. Asiantuntijana toimii maastohiihdon sekä huippu-urheilun asiantuntija Toni Roponen.

Jakso 4: Maksimikestävyysharjoittelu ja hapenoton kehittäminen

Podcastin neljännessä jaksossa käsitellään maksimikestävyysharjoittelua sekä maksimiaalisen hapenoton kehittämistä osana kestävyyssuorituskykyisyyttä. Asiantuntijana toimii maastohiihdon sekä huippu-urheilun asiantuntija Toni Roponen.

Jakso 5: Harjoittelun ohjelmointi kestävyyslajeissa

Huippumoodi Podcast on pysäköinyt liikkuvan studion tällä kertaa Tanhuvaaran urheiluopistolle. Jaksossa Toni Roponen ja Lasse keskustelevat harjoittelun ohjelmoinnista kuntoilijoiden sekä huippu-urheilijoiden näkövinkkelistä.

Jakso 6: Harjoittelu eri kestävyyslajeissa

Jaksossa Toni Roposen näkemyksiä kestävyysharjoitettelusta eri kestävyyslajeissa. Millaisia pääpainopiste-alueita on esimerkiksi maastohiihtäjän, juoksijan, pyöräilijän, tai esimerkiksi triathlonistin harjoittelussa? Se selviää kuuntelemalla.

Jakso 7: Vieraana Camilla Richardsson

Jaksossa Tonin haastateltavaksi saapui kestävyysjuoksija Camilla Richardsson. Jaksossa Toni ja Camilla keskustelevat mm. lähestyvistä EM -yleisurheilukisoista, joissa Camilla juoksee sekä 5000 että 10 000 metrin kilpailut, Camillan tavoitteista sekä harjoittelusta.

Varmista, että saat laadukasta kestävyysharjoittelu-aiheista sisältöä myös uutiskirjeen muodossa - tilaa maksuton Huippumoodi uutiskirje!