"Kuntoilija!
Ota seuraava kehitysaskel juoksijana Camillan juoksuvalmennuksessa."

UUSI aktiiviselle juoksuharrastajalle suunnattu valmennus starttaa 3.10.2022 huippuvalmentajien opissa!

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Mikä on Camillan juoksuvalmennus?

Camillan juoksuvalmennus on Suomalaisen kestävyysjuoksun huippunimen Camilla Richardssonin nimeä kantava tuloksekas juoksuvalmennus. Juoksuvalmennus antaa valmiudet kehittyä juoksijana kestävyysjuoksumatkoilla aina 3 kilometristä eteenpäin, tähtäsitpä maantielle, radalle tai poluille.

Valmennus pohjautuu sekä Camillan vuosien kokemukseen kestävyysjuoksijana, että Huippumoodin valmentajatiimin yli 50 vuoden valmennuskokemukseen kestävyyslajeissa.

Valmennus tapahtuu verkkopalvelun, etävalmennuspalvelu Zoomin sekä Facebook -ryhmän välityksellä.

Valmennuksessa keskitytään pitkäjänteisesti ja nousujohteisesti kehittämään juoksukuntoa neljässä eri tasoryhmässä, aloittelijasta aktiiviseen kilpailijaan.

Valmennus pitää sisällään kattavien harjoitusohjelmien lisäksi valmentajien sekä valmennusryhmän yhteisön tuen Facebookissa, sähköpostitse sekä valmennuksen omissa Live Zoomeissa. Et siis jää missään vaiheessa valmennuksessa yksin.

Jos olet kiinnostunut kehittymään juoksun harrastajana huippuvalmentajien sekä inspiroivan Camilla Richardssonin seurassa ja liittymään huippuvalmennusohjelmaan edulliseen hintaan, niin tilaisuutesi on tässä!

Kenelle valmennus on suunnattu?

Valmennus on kuin tehty Sinulle, kun:

✅ Olet juoksuharjoittelua aloitteleva henkilö ja etsit turvallista sekä varmasti toimivaa harjoitusohjelmaa juoksuharjoittelun aloittamiseen

✅ Olet kuntoilija ja haluat kehittyä juoksijana sekä saavuttaa tavoitteita, joihin et ole vielä päässyt

✅ Haluat kehittyä sekä juoksussa, että lihaskuntoharjoittelussa (valmennuksessa on Fitness Run -harjoitustaso juuri tähän tavoitteeseen)

✅ Olet aktiivijuoksija ja tavoitteesi on kesän 2023 aikana ylittää itsesi juoksutapahtumissa sekä kilpailuissa, radalla, maantiellä tai poluilla.

✅ Haluat jakaa harjoituskokemuksesi sekä esittää harjoitteluun liittyviä kysymyksiä valmentajille, jotka varmasti osaavat vastata myös niihin

✅ Et halua maksaa itseäsi kipeäksi, mutta haluat saada rahoillesi 100 % vastinetta

Valmennuksen kesto ja sisältö:

Valmennus starttaa 3.10.2022 ja päättyy 31.8.2023

11 kuukauden valmennuksen aikana opit harjoittelemaan fiksusti sekä asettamaan järkeviä juoksutavoitteita, saat tukea niin ryhmäläisiltä kuin valmentajilta ja pääset kuulemaan kiinnostavia urheilumaailman sisäpiirivinkkejä.

Valmennus pitää sisällään mm:

✅ Kuukausittain päivittyvät juoksuharjoitusohjelmat neljälle eri tasoryhmälle. Voit valita omasi ja seurata samalla kaikkien muiden tasoryhmien harjoittelua. Voit myös tarvittaessa vaihtaa tasoryhmää, jos esimerkiksi elämäntilanteesi muuttuu.

✅ Juoksuharjoitteet, oheisharjoitteet, liikkuvuusharjoitteet ja lihaskuntoharjoitteet helposti ladattavassa pdf -muodossa, ohjevideoiden kera.

✅ Live -Zoom webinaarit 2 kertaa kuukaudessa. Zoomeissa autamme Sinua ymmärtämään paremmin fiksua juoksuharjoittelua, vastaamme kaikkiin harjoitteluun liittyviin kysymyksiin sekä jaamme kokemuksemme pohjalta vinkkejä, joita ei lehdistä eikä netistä voi lukea. Zoomeissa vieraana on asiantuntijoita urheiluvalmennuksen huipulta.

✅ Valmennuksen suljettu Facebook -ryhmä, jossa Camilla sekä muut valmentajat kannustavat, tsemppaavat ja jakavat tietoa harjoitteluun liittyvissä kysymyksissä. Facebook -ryhmä on Sinun juoksuyhteisösi, jossa voit oppia kokeneilta juoksijoilta sekä valmentajilta.

✅ Verkkopalvelun sekä mobiiliapplikaation käyttöoikeuden. Voit halutessasi oppia ammattilaisten rakentamien sisältöjen avulla lisää kestävyysharjoittelusta. Valmennuksen alussa videoituja sisältöjä on jo 20 tuntia ja materiaalipankki täydentyy valmennuksen aikana.

TASORYHMÄT:

Tasoryhmiä on neljä kappaletta ja ne perustuvat sekä harjoittelutaustaan, että tavoitteeseen. 

Sinun ei tarvitse vielä päättää tasoryhmääsi, vaan voit valita Sinulle sopivan tasoryhmän, kun valmennus starttaa. Saat selkeät ohjeet tasoryhmän valintaan heti valmennuksen alussa. Autamme Sinua myös tarvittaessa vaihtamaan tasoryhmää, jos sille on tarvetta.

Alla lyhyet kuvaukset eri tasoryhmistä. Saat tarkemmat ohjeet tasoryhmien harjoittelusta sekä niiden valinnasta valmennuksen alussa.

Aloittelija

2-4 harjoitusta viikossa

Aloittelija -tasoryhmä on sinulle, joka aloitat juoksuharjoittelua ja haluat varmistaa, että teet aloituksen varmasti turvallisesti ja järkevästi. Haluat saada juoksusta säännöllisen harjoitusmuodon ja mahdollisesti asettaa juoksuun tavoitteen.

Kuntoilija

3-6 harjoitusta viikossa

Kuntoilija -tasoryhmä on sinulle, joka olet jo harrastanut juoksua säännöllisesti tai epäsäännöllisesti ja olet valmis nostamaan omaa tasoasi juoksijana. Sinulla voi olla tavoitteena esimerkiksi juoksutapahtuma tai kilpailu.

Kilpa-kuntoilija

4-7 harjoitusta viikossa

Kilpa-kuntoilija -tasoryhmä on sinulle, joka olet jo kokenut juoksija ja haluat parantaa omaa suorituskykyä sekä testata sitä kilpailuissa, tapahtumissa tai esimerkiksi omissa juoksuprojekteissa.

Fitness-Run

3-5 harjoitusta viikossa

Fitness-Run -tasoryhmä on sinulle, kun haluat kehittyä sekä juoksijana että vahvistaa lihaksia lihaskuntoharjoittelulla.

Tasoryhmän treeneistä saat kepeyttä juoksuaskeliin sekä lisää voimaa.

Valmentajat:

Camilla Richardsson

Kestävyysjuoksija

Camilla Richardsson on estejuoksusta rata -ja maantiematkoille siirtynyt huippujuoksija.

Camilla on kokenut arvokisakävijä ja Camillan valtavasta kokemuksesta niin onnistumisten kuin vastoinkäymisten voittajana on erittäin paljon hyötyä valmennuksen aikana.

Lasse Seppänen

Kestävyysvalmentaja

Lasse Seppänen on kestävyysharjoitteluun sekä psyykkiseen valmennukseen erikoistunut ammattivalmentaja.

Lasse on auttanut yli 20 vuoden ajan päätoimisesti kuntoilijoita sekä urheilijoita menestymään kestävyysliikunnan tavoitteissaan niin kansallisella kuin kansainvälisellä tasolla.

Toni Roponen

Kestävyysvalmentaja

Toni Roponen on kestävyyharjoittelun asiantuntija, joka tunnetaan mm. maastohiihdon maailmanmestareiden Matti Heikkisen sekä Riitta-Liisa Roposen henkilökohtaisena valmentajana.

Tonin vahva tausta sekä kirkkaat näkemykset kestävyysharjoittelusta ovat tässä valmennuksessa Sinun käytössäsi.

Mitä valmennus maksaa?

✅ Toimiviksi testatut, kuukausittain päivittyvät juoksuharjoitusohjelmat.

✅ Huippuvalmentajien sekä Camillan tuki ja kannustus

✅ Todella antoisat ja paljon kiitosta saaneet Live -Zoom webinaarit 2 kertaa kuukaudessa.

✅ Kannustava sekä aktiivinen valmennuksen oma Facebook -ryhmä.

✅ Verkkopalvelun, jossa on yli 20 tuntia kestävyysharjoitteluaiheista sisältöä

  Huippumoodi Online mobiiliapplikaation käyttöoikeuden – ohjelmat sekä lisämateriaali ovat applikaation kautta aina saatavilla.

Kaiken tämän saat kampanjahintaan
29,90 € / kuukausi,
kun ilmoittaudut nyt mukaan!

Valmennuksen kokonaishinta kuukausierissä: 11 x 29,90 € = 328,90€.

Voit maksaa valmennuksen myös kertamaksuna 328,90 €

Normaalihinta 39.95 € kuukausi

Maksutapana verkkopankki ja korttimaksu sekä liikuntaedut.

⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

Liity nyt mukaan Camillan juoksuvalmennukseen ja voit varmistaa jatkuvat tulokset sekä heittää motivaatiohuolesi seuraavan 11 kuukauden ajaksi!

Ilmoittautumalla nyt mukaan pääset heti valmennuksen BONUS -sisältöihin, kuten webinaaritallenteisiin sekä kestävyysharjoittelu-aiheisiin luentoihin.

Jos haluat maksaa valmennuksen liikuntaedulla, katso ohjeet alla olevasta Usein kysytyt kysymykset -osiosta: Mitä maksuvaihtoehtoja minulla on?

Valmennuksen starttiin aikaa:

Days
Hours
Minutes
Seconds

Usein kysytyt kysymykset:

 

 Sopiiko tämä valmennus minulle?

 Jos olet juoksuharjoittelun aloittelijja, kuntoilija tai kilpa-kuntoilija, etkä tarvitse 100%:sti yksilöityä ohjelmaa, valmennus sopii sinulle hyvin.

Valmennuksessa voit valita yhden viidestä eri tasoisesta harjoitusohjelmasta. Valitset vain Sinulle  sopivan tason ja otat ohjelmat käyttöön.

  

 Tasoryhmät ovat: 

  

 1. Aloittelija: olet harjoitellut 1-3 tuntia viikossa edellisen 6 kuukauden aikana

  

 2. Kuntoilija: olet harjoitellut 3 – 6 tuntia viikossa edellisen 6 kuukauden aikana

  

 3. Kilpakuntoilija: olet harjoitellut 6 + tuntia viikossa edellisen 6 kuukauden aikana

 

4. Fitness-Run -ohjelma. Olet harrastanut jo pienessä määrin lenkkeilyä ja / tai lihaskuntoharjoittelua

 

  

  Voit valita minkä tahansa ylläolevista harjoitustasoista. Mikä parasta, saat kaikkien harjoitustason ohjelmat nähtäväksi, ja voit joustavasti vaihtaa tasoryhmää, jos tilanteesi muuttuu. Autamme valmennuksen alussa sinua valitsemaan oikean tasoryhmän jos olet vielä epävarma siitä.

 

 Mitä maksuvaihtoehtoja minulla on?

 Käytössämme on tunnettu verkkomaksupalvelu Paytrail, joten voit halutessasi valita esimerkiksi pankkikortin, luottokortin tai verkkopankkimaksun. 

 

Voit hyödyntää myös liikuntaetuja, kuten Smartumia, ePassia, Edenrediä tai Eazybreakia. 

Tässä tapauksessa lähetä sähköpostiviesti: Otsikolla “Camillan juoksuvalmennus” ja kerro, mitä liikuntaetua haluat käyttää. 

Lähetä viesti osoitteeseen: [email protected], niin olemme Sinuun yhteydessä.

  

 Kuinka kauan valmennusmateriaalit ovat käytössä?

 Valmennusmateriaalit löytyvät Huippumoodin verkkopalvelusta koko valmennuksen ajan. Videoita lukuunottamatta voit ladata kaikki materiaalit itsellesi myöhempää käyttöä varten. 

 

Harrastan myös muita lajeja kuin juoksua. Voinko osallistua valmennukseen?

Kyllä, voit. Juoksuharjoittelun lisäksi painotamme ohjelmassa monipuolista harjoittelua, jolloin voit korvata esimerkiksi juoksuharjoituksia talvella hiihtäjen tai sulan maan aikaan vaikka pyöräillen.

 

Sisältyykö valmennukseen ravitsemusosioita?

Kyllä. Saat käyttöösi ravitsemustieteilijä Jaakko Mursun tekemät ravitsemusluennot ja Jaakko on myös yksi vierailija valmennuksen Zoom -lähetyksissä.

 

Sisältyykö valmennukseen kuntosaliohjelmat?

Kyllä. Lihaskunto-ohjelmat saat sekä videoituna, että tulostettavassa muodossa. Lihaskunto-ohjelmat päivittyvät noin kerran kuukaudessa.

 

 Mitä jos elämäntilanteeni muuttuu, enkä voi harjoitella ohjelmien mukaan?

 Harjoitusohjelmat ovat ladattavassa muodossa, joten voit hyödyntää harjoitusohjeita milloin tahansa on sopiva aika. Autamme ja ohjeistamme myös harjoitustaukojen jälkeiseen harjoittelun aloittamiseen.

  

 Voinko vaihtaa tasoryhmääni kesken valmennuksen?

 Kyllä. Jos esimerkiksi elämäntilanteesi muuttuu tai haluat keventää tai lisätä harjoittelusi määrää, voit  vaihtaa toiseen tasoryhmään. Saat valmentajiltamme tukea tasoryhmän valintaan sekä vaihtamiseen  valmennuksen aikana.  

 

Varmista, että olet mukana, kun valmennus käynnistyy!